Topper identity rebrand

    1. Dienst
    2. Branding & Strategy
    1. Expertise
    2. Fotografie
    3. Packaging design
    4. Rebranding
    1. Opdrachtgever
    2. Topper
    1. Branche
    2. Food & Retail

Introductie

Honden- en kattenbaasjes kunnen voor alles terecht bij Jumper de dieren supermarkt. Met meer dan 70 winkels in Nederland zit er altijd wel een filiaal in de buurt. En in de winkels vind je er de beste producten voor ieder budget. Topper is een eigen merk van Jumper en positioneert zich als goed (goed-beter-best).

Aanpak

De opdrachtgever werd tijdens het ontwerpproces nauw betrokken. De belangrijkste richtlijnen? De herkenbaarheid van het huidige merk behouden, maar dan flink eigentijdser. En ook het lagere segment waarin Topper zich bevindt moet in een oogopslag helder zijn.

Resultaat

Het oorspronkelijke ontwerp uit 2005 wordt door Buro Ponzo voorzien van een nieuw jasje, zodat deze prijsvechter opnieuw opvalt in het dierenvoer winkelschap. De verpakking wordt gekenmerkt door een nieuw no-nonsense ontworpen logo, iconen, kleuren en typografie. Great for dogs and cats!

Wil je graag meer weten over dit project?