Sprekersbureau voor de idealist
- Dienst
- Branding & Strategy
- Expertise
- Drukwerk
- Logo
- Rebranding
- Opdrachtgever
- Speakers for Good
- Branche
- Culture & Events
Introductie
Speakers for Good is een sprekersbureau gefocust op een helder doel: Doing good comes before doing well. Oftwel het creëren van financiële, sociale en ecologische waarde in de wereld (Doing Good) moet de basis zijn voor geld verdienen (Doing Well).
Introductie
Speakers for Good vraagt Buro Ponzo om op basis van hun nieuwe logo een gehele identiteit te ontwerpen. Deze nieuwe identiteit moet ruimte creëren om nieuwe takken en diensten van het agentschap te communiceren. En Speakers for Good op visuele wijze een sterk podium geven.
concept
Met de drie kernwaardes (impact, transparency, paradigm shift) wordt er een nieuw symbool toegevoegd aan het bestaande logo. De cirkel suggereert beweging, en staat voor constante vooruitgang.
Resultaat
Bij de afronding en oplevering van deze visuele identiteit hoort ook een heldere Brand-manual. Hierin staan alle richtlijnen beschreven die zorgen voor een sterke fundering van deze merkidentiteit. Zo kan Speakers for good de komende jaren verder kan groeien.